Sunday, April 29, 2007

Titik Pinangku Titik.........

Belum reda lagi demam 'preparation' untuk Festival Teater P Pinang,kini tiba Bangsawan pula yang akan memeriahkan lagi arena teater Pulau Pinang dan bakal memeningkan lagi tokey panggung:). Aku adalah salah sorang pelakonnya yang memegang watak yang tidak begitu penting.Seperti apa yang dimaklumkan semalam(1st production meeting), ini adalah projek besar.Pengarah bangsawan ini adalah seorang yang cukup dikenali dan dihormati dikalangan pencinta-pencinta seni di setiap perusuk negara.
Persembahan kali ini agak berlainan sedikit kerana ia melibatkan pelakon-pelakon dari pelbagai bangsa.Adakah ini suatu langkah yang posotif atau sebaliknya?.Watak utamanya juga ala-ala Kareena Kapoor dan mujurlah watak utama lelaki dipikul oleh seorang pelakon melayu yang sudah memang dikenali dan diakui hebatnya dan yang memang sudah berpengalaman luas dalam bangsawan dan juga teater moden(antara pelakon penang yang aku tabik), ini membuatkan pencinta Bangsawan menarik nafas lega barangkali.
Harap-harap juga projek ini akan berjalan dengan lancar dan tiada sebarang masalah biarpun semasa pembikinannya mahupun pada malam persembahan (HUHUHU)

3 comments:

Pegawai Khalwat said...

Akan aku sediakan roti mayat kalau tak ada sebarang masalah.

Butaseni@Wan Raja said...

kali ni ada 50 dayang untuk aku jaga :) huhuhuhuhu

Khutub Kannah said...

nak jadi pak pacak dah la kot....